poniedziałek, 16 grudnia 2013

Witam!

Witam :)

Jako, że jest to pierwszy post to wypadałoby się przedstawić :). Jestem studentem pierwszego roku  na politechnice Wrocławskiej na kierunku informatyka, który to jest na wydziale elektroniki. Jako, że interesuję się matematyką oraz informatyką, a także grami komputerowymi (mój drugi blog idea-gry o tematyce gier) to poszedłem na ten typ studiów. W sumie to tyle na razie o mnie :). Przejdę teraz do sedna sprawy. Blog ten ma na celu niesienie pomocy Wam drodzy czytelnicy we wszelkich sprawach związanych z matematyką i informatyką nie tylko na polibudzie ale i na innych uczelniach. Nie jestem carem i Bogiem w matematyce :D aczkolwiek na bieżąco razem z programem  studiów (mojego kierunku) robię cały od A do Z skrypt Mariana Gewerta i Zbigniewa Skoczylasa (analiza) oraz Teresy Jurlewicz i Zbigniewa Skoczylasa (algebra) przez co uważam, iż mam pewne pojęcie o tej dziedzinie nauki. Równocześnie uczę się języka C++ przez co i w tej dziedzinie postaram się Wam pomóc. W razie gdybym czegoś nie umiał to popytam się, poczytam i chociaż spróbuję nakierować na rozwiązanie danego problemu. Najlepsze jednak zostawiłem na sam koniec :). Będę także w najbliższym czasie udostępniał skany zadań z  tych dwóch zbiorów w/w przez co będziecie mogli sobie sprawdzić jak rozwiązać dany przykład na tym blogu.

 W razie jakichkolwiek pytań lub współpracy ze mną zapraszam do komentowania oraz kontaktu ze mną przez e maili pchwaleba@gmail.com .

PS: Google+ oraz fanpage na facebooku już niebawem będą stworzone ;).

Pozdrawiam i zapraszam wkrótce na blog!
Piotrek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz